Władcy umysłów w cieniu koronawirusa, czyli jak prowadzić agencję marketingową podczas pandemii

Pandemia koronawirusa wywarła niebagatelny wpływ na niemal wszystkie dziedziny życia. Plany, marzenia i zawodowe ambicje nierzadko musiały zostać odłożone na drugi plan ze względu na zmianę trybu życia. Zastanawiacie się, jak efektywnie prowadzić agencję marketingową w czasach pandemii?

Pozostań w kontakcie

Dobry klient, to świadomy klient, dlatego na bieżąco dzielcie się aktualnymi trendami z przedstawicielami firm zlecającymi Wam swoje usługi. Dzięki temu ich właściciele będą mieli poczucie kontroli nad tym co się dzieje z wizerunkiem i reklamą ich marek. Dzięki temu lepiej zrozumieją, jak bardzo potrzebny jest im marketing w czasach kryzysu. Jednocześnie nie zapominajcie o tym, że niektóre firmy zmagają się obecnie z największym kryzysem ekonomicznym od wielu lat. Stałym klientom, którzy obecnie są w wyjątkowo trudnej sytuacji warto zaproponować ograniczenie usług do niezbędnego minimum, co pozwoli zleceniodawcy ograniczyć wydatki, a Wam zatrzymać kontrahenta.

Śledź trendy

Koronawirus sprawił, że sytuacja w wielu branżach zmienia się bardzo dynamicznie, dlatego powinniśmy na bieżąco śledzić trendy i orientować się w obecnych realiach rynków, w których działamy. Pozwoli to lepiej dostosować plan marketingowy i efektywniej zarządzać dostępnymi środkami i usprawni komunikację z naszymi klientami.

Zdobywaj nowych klientów

Wiele biznesów ze względu na trwającą epidemię koronawirusa z kanału offline przeniosło się do online. To doskonała okazja, żeby zdobyć nowych zleceniodawców, którzy potrzebują działań promocyjnych dla swojego e-sklepu. Pamiętajmy, że większość z tych osób niewiele wie o rynku e-commerce, dlatego na etapie rozpoczynania współpracy, powinniśmy być dla klienta źródłem informacji o realiach wirtualnego handlu.

[Głosów:2    Średnia:5/5]