Oferta

Pragnąc podnosić wiedzę przedsiębiorców na temat marketingu oraz zrozumienie relacji między marketingiem a sprzedażą, przygotowaliśmy dla Państwa usługę audytu marketingowego młodej firmy.

Jest to usługa skierowana do młodych firm, które istnieją na rynku mniej niż 5 lat.

Współpraca z nami niesie dla Państwa wiele korzyści., m.in.:

  1. pozwoli Państwu zaplanować skuteczne działania marketingowe (strategia marketingowa na rozwój firmy) – gdy nie prowadzą Państwo jeszcze działań marketingowych;
  2. zoptymalizować już prowadzone działania poprzez analizę wyników wykorzystania poszczególnych narzędzi, rekomendacje zmian i alokacji budżetu w najbardziej skuteczne formy promocji;
  3. zaoszczędzić środki pieniężne, które można przeznaczyć na inne aktywności

 

Usługa, którą realizujemy składa się z analizy poszczególnych segmentów funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz obejmuje następujące elementy:

  1. Zrozumienie Państwa potrzeb i oczekiwań od naszego audytu;
  2. Analizę struktury firmy i przepływu informacji, w szczególności pomiędzy działem marketingu i sprzedaży;
  3. Przeanalizowanie zaangażowania pracowników w działania marketingowe firmy (ankiety, spotkania indywidualne);
  4. Analizę strategii marketingowej, którą Państwo realizują lub opracowanie strategii marketingowej, gdy nie prowadzą Państwo jeszcze działań marketingowych;
  5. Audyt działań marketingowych i wykorzystywanych narzędzi promocyjnych offline;
  6. Analizę kanałów komunikacji i doboru narzędzi marketingowych do komunikacji w Internecie (analiza aktywności online);
  7. Analizę relacji pomiędzy prowadzonymi działaniami marketingowymi a sprzedażą, wyznaczenie parametrów oceny ROI (zwrot z inwestycji);
  8. Optymalizację uzyskiwanych wyników marketingowych;
  9. Rekomendacje budżetowe (ograniczenie, zwiększenie, przerzucenie środków na najbardziej optymalne rozwiązania);
  10. Raport z audytu

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z [cennik_ammf]