Czy reklamy kłamią?
Fraza ‘reklama kłamie’ bije w wyszukiwarce Google rekordy popularności. Można trafić na setki przykładów prezentujących nieetyczne wykorzystanie narzędzi reklamowych do
Kontynuuj czytanieFraza ‘reklama kłamie’ bije w wyszukiwarce Google rekordy popularności. Można trafić na setki przykładów prezentujących nieetyczne wykorzystanie narzędzi reklamowych do
Kontynuuj czytanieWielu fryzjerów oraz barberów wraz ze wzrostem swojego doświadczenia i rozpoznawalności na rynku, zapomina, jak ważna jest reklama. Opierają swój sukces na
Kontynuuj czytanieO tym, jak ważne jest pierwsze wrażenie w każdej dziedzinie życia nikogo nie trzeba przekonywać. Nie inaczej zbudowany jest świat
Kontynuuj czytanieMarketing jawi się bardzo często, jako działania, mające podnieść sprzedaż. Działania te wydają się w ostatnim czasie coraz bardziej agresywne,
Kontynuuj czytanieKryzys i utrata reputacji mają ogromny wpływ na wyniki finansowe firm. Znaczenie kryzysu dla przedsiębiorstw potwierdzają również badania. Jedne z
Kontynuuj czytanieFreelancer to osoba samozatrudniona, pracująca z reguły zdalnie. Świadczy na ogół usługi na rzecz innych podmiotów. Mówi się na takie
Kontynuuj czytanieLinkedIn szturmem podbił sektor komunikacji B2B. Nic, więc dziwnego, że marketingowcy coraz częściej wykorzystują portal do prowadzenia kampanii nie tylko
Kontynuuj czytanieSocial media dawno przestały pełnić jedynie rozrywkową, stając się skutecznym narzędziem marketingowym. Świetnie wiedzą o tym osoby zajmujące się reklamą
Kontynuuj czytanieWydawnictwa (filmy, tutoriale) marek funkcjonują od lat. Lojalni klienci znajdą tam najnowsze branżowe trendy, a niezdecydowani poznają markę i to
Kontynuuj czytanieWbrew powszechnie panującym stereotypom, marketingowiec to niekoniecznie bujający z głową w chmurach artysta z ołówkiem za uchem. Pracowanie w dziale
Kontynuuj czytanie